محصولات
اطلاعات تماس
دفتر مرکزی: خیابان شهید مطهری- خیابان ترکمنستان- روبروی فروشگاه شهروند- شماره 18
تلفن: 6-88455061
نمابر: 88436040

استفاده از نسل جدید گازهای ترکیبی فریون از انواع مختلف 407،410،134 و ... علاوه بر بالا بردن راندمان دستگاه ،در گرمایش و سرمایش در دمای منفی 20 درجه سانتیگراد تا مثبت 60 درجه سانتیگراد صدمه ای بر محیط زیست ندارد.شایان ذکر است استفاده از گازهای فریون R22 ،R12 و ..... که به علت قیمت پایین تر در کشورمان مرسوم است در اکثر کشورهای دنیا به علت صدمه زدن به محیط زیست ممنوع بوده و مطمئنا طبق طرح های مصوب اتحادیه صنایع برودتی تا آینده ای نزدیک اقدام به جمع آوری این نوع گازها خواهد شد.

تکنولوژی برتر حرکت سینوسی 180

تکنولوژی برتر حرکت سینوسی 180 ،از یک نیروی مغناطیسی ضعیف واحد برای کنترل کمپرسور استفاده می کند و با فرکانس پایین می تواند جبران نیروی چرخشی را نموده و باعث کاهش لرزشی و ثابت شدن دور کمپرسور با فرکانس پایین گردد،با استفاده از سیستم سینوسی 180 ، کمپرسور می تواند یکنواخت تر و موثر تر کار کند و سیستم های تنظیم دما نیز دقیقتر می شوند و دمای محیط را به صورت قابل توجهی از نوسان دور نگه می دارند.

رسیدن به دمای مورد نظر برای راحتی بیشتر و تنظیم خودکار

به دلیل توانایی تغییر دور کمپرسور،کولرگازی می تواند با کل توان و سرعت خود شروع به کار کند و دمای محیط را تغییر دهد و سپس با نزدیک شدن به دمای درخواستی کمپرسور شروع به کار کردن با فرکانس و دور پایین تر کرده و دمای داخل اتاق را ثابت نگه می دارد.

بازدهی قوی تر در دمای پایین محیط

کولرهای گازی میدیا می تواند در هنگام کاهش شدید دما ،سرعت کمپرسور خود را افزایش دهد و به توان گرمایشی خود بیافزاید.

عدم استفاده از ( capacitor ) خازن در سیستم های DC INVERTER

یکی از مشکلات و عوامل مصرف زیاد کولرهای گازی استفاده از خازن در آنهاست،مخصوصا در هنگام استارت ولتاژ زیادی از شبکه برق می گیرد و باعث صدمه زدن به سایر وسایل برقی می شود.خازن به صورت دائم کار ذخیره و تامین ولتاژ را برای کمپرسور به عهده دارد، این در حالی است که در سیستم های اینورتر، کمپرسور برق ورودی AC متناوب را به DC  تبدیل می نماید و دیگر برای استارت اولیه و همچنین کارکرد نیازی به خازن ندارد.

تاریخ: ۱ بهمن ۱۳۹۲